lørdag 17. desember 2011

Deilig dag- del 2...

Måtte blogge litt til før jeg retter oppmerksomheten mot enten tv eller youtube.
Nå har jeg nemlig fått lagt inn bilder fra mobilen.

Se den triste minen... Det var ikke mer
lørdagsgodt. Verden er hard...

Snuppegull 'kledte på seg' i ettermiddag. Ny fashion! Bare så det er sagt.

Rett fra Paris. Motehuset L'esgargot..

Hun begynner å bli flink til å håndtere 'vanskelig' mat.  Det er ikke alle som får det til sånn helt uten videre, men min flinke jente lærer og lærer. Hun kommer til å nå langt!
Å spise saltstenger er bare et steg på veien til å bli Statsminister eller President...

Selvvalgt er velvalgt..

Og jeg smakte dette; Reese's pieces. Peanøttsmør i sjokolade med sprøtt dragè utenpå.
Om jeg likte det? Mjeehhh... M peanøtt er langt bedre.


'Noen' har fått det for seg for tiden at middag er ekkelt... Spiller ingen rolle hva som blir servert- om det er
oksehalesuppe, fiskeboller eller biff med bearnaise... (nåja, den var litt overdreven...)
Alt er 'vri seg unna' ekkelt. Da må man klage til pappa (om enn bare til bildet hans).
Vet du hva, pappa? Mamma VIL at jeg skal
spise middag.. Har du hørt sånt tull?

Men... hun lider ingen nød denne prinsessen. Hun får godt med tilskudd og næring. Og hun får rene spabehandlingen nesten hver kveld. I kveld var intet unntak.
Hun fikk hårkur (!) og silkeserum i håret, myk massasje etterpå, og var så deilig avslappet at
det var nære på at hun sovnet.

Ja, hun er en heldig liten diva! Men så er jeg heldig som får være moren hennes og!

Snart er det jul, og pappa kommer hjem! Det er den beste julegaven vi kan få i år. Som vi skal kose oss!!!





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar