fredag 2. desember 2011

Så har vi returnert hjem...

Da har vi vært i Oslo igjen. Gjort det vi skulle og kommet hjem.
Ingen nyheter, fremdeles minervakragen på, men tilhelingen er god.
Burde være det etter snart 7 mnd...

Men... jeg fikk en lenge etterlengtet lunsj med min elskede mann.
Vi har ikke hatt særlig mye anledninger til slikt, så det var koselig.

Søta Søtnos fant ut at det var gøy å kjøre bil.

Sett så fin sjåfør før?
Viktig å sjekke trafikken til siden og!

Nå får vi bare vente. Prøve å få i henne mer kalcium og magnesium. Kanskje det kan hjelpe på denne tilhelingen som tar så himla lang tid! Hadde vi bare visst eksakt noe som helst!!

På turen tilbake til Gardermoen, sovnet Søta. Tenk så fint man kan sove i en taxi!!

Se så fin en sovende engel!

Snart natta for mamma også. Har hostet meg sår i halsen. Har vært stresset til det punkt at jeg hadde krampe i nakken. Fikk heldigvis pleiere til å være barnevakt en stund i dag
så jeg fikk sovet en stund på formiddagen. Det hjalp.

Dessuten har vi klart å få punktert det ene hjulet på vognen... Snadder...
Bra vi snart får ny.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar