søndag 11. desember 2011

Meg og mine goofy gaver...

Tror jeg snart begynner å bli kjent for mine teite og merkelige gaver...
Iallefall innenfor familien...

Min søster har bursdag om noen dager, så jeg ga henne gave i dag. Tror hun liker den.
Så ga jeg henne en søt liten eske... tom... Tilsynelatende tom.
Jeg sa til henne at den er ikke tom, for hver gang hun trenger det, kan hun åpne den og 
forsyne seg av all den kjærligheten hun trenger.
Og hun kan gi den videre til andre hvis hun ønsker det.
Goofy gave, men håper ideen var god.

For en del år siden satt jeg og laget julegaver. Jeg synes alltid julegaver er det vanskeligste å finne på,
for tenk om jeg har kjøpt feil, tenk om det ikke passer, ikke er fint nok, godt nok og dyrt nok osv.
Det året satt jeg med min kreativitet og vops! Der fant jeg ut at jeg skulle lage en 
'smeltet snømann' til henne. Garantert en julepynt som ingen andre har.

Jeg hadde en gjennomsiktig plasteske. Oppi der fylte jeg den med vatt, plasserte et par sorte filtøyne, en orange filt gulrotnese og sorte filt kullbiter til munn. Og en nisselue... Snømannen var jo smeltet.
Også en goofy gave...

Kanskje det er en av de tradisjonene jeg bare får? Plopp, så er en ny sprø ide på plass..
Hva finner jeg på til neste jul? Vi får bare vente og se.

1 kommentar: