fredag 9. september 2011

Dagens fine stunder!

Begynner å komme i siget igjen nå. 

Er i stand til å fokusere på mer enn akkurat å eksistere i nuet. Klarer å fortsette videre også
Sånn er det når ting krever alt, og du gir mer enn du egentlig har.
Men en vis mann sa en gang; 'Jeg har ikke sagt det var lett, men jeg har sagt at det er verdt det.'

Dagen i dag har bragt med seg noen fine stunder som smaker litt som 
søte bringebærdrops; slike stunder som man gjerne vil ha fler av.
Ikke det at det har vært store hendelser, men jeg hadde en god morgen med min lille frøken.
Jeg fikk handlet litt, min mann hjalp meg med varene, vi hadde pizza til lunsj, har vært bare stille sammen, opptatt av å lese; han leser fag, jeg leser trafikkteori. 
Så ble det tid til litt strikking, og så var det tid for å hente vakre frøken igjen.

Men seriøst, når man har det så travelt til daglig, med avtaler, møter, kontroller, søknader, kontor til kontor-gåing og telefoner som må taes, er det deilig med en laidback dag.

Nå gjenstår det bare å få fingen ut og overføre bilder fra mobil til data.

Jepp, jeg skal gjøre det...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar