fredag 23. september 2011

Litt bilder er greit


Satt og kikket gjennom noen bilder på facebook, og fant ut at jeg ville legge noen av dem her på bloggen.
Er jo litt kjekt å SE på ting også, ikke bare lese.

Har du sett et sånt deilig smilefjes?
Søthetsfaktoren er stor!

Jeg har fregner, jeg... Her er jeg etter en
loppemarkeddag. Glad og fornøyd

Dette bildet liker jeg faktisk. Det er sjelden jeg gjør.
Her er jeg på kjøkkenet mitt.
Og her er noen bilder av NOEN av de menneskene i mitt liv som betyr noe spesielt for meg på en eller annen måte.
Min søte lille grand-nevø


Min søster og svoger

Min eldste søster  og min svoger. Perlevenner!

Min elskede niese. Har alltid okkupert en
stor plass i hjertet mitt!

Ok, det var familien min. Så langt. Min fine, elskede mann ønsker ikke å bli lagt ut på bloggen, og det respekterer jeg. Men han har den største betydning i livet mitt ved siden av Lille Divaen!
De to er mine store stoltheter og største kilder til glede!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar