fredag 9. september 2011

Endelig oppdaterte bilder!!! Jeg fikk det til!

Endelig har jeg fått til å overføre bilder fra mobilen.
Her er et lite knippe fra den siste tiden. Fler bilder kommer senere.

Vakker som få! Hun kler alle farger.
Sånn er det for noen
Jeg tok en tur til byen tidlig en morgen, og fant ut på sparket at jeg bare måtte gjøre noe med håret.
Deilig med en fornyelse. Det ga meg litt ompff (du vet, det ubeskrivelige løftet i humøret).
Ble meget fornøyd.
Mor sjøl har endelig fått en etterlengtet
ny hårfrisyre! DEILIG!!!
En liten historie; Var i kirken en søndag. Lille Håpefulle ropte ALLAH! ALLAH!. Jeg ble en liten smule flau og rød i toppen, ettersom det var en kristen kirke, alle var stille, og det var ikke rette sted for å tilkalle Allah...
Først da jeg kom hjem, skjønte jeg at det ikke var Allah, men EILA! EILA! hun hadde ropt. Hehehe. Eila er gyngehest-sneglen hennes.

Koser Eila. Så god med Eila! Eila er gøy. (Eila=snegle)

Hun har blitt så flink å komme seg rundt på egenhånd! Dette er virkelig et mirakelbarn! Iallefall slik jeg ser det. Hun åpner dører som ikke er helt lukket (bare inntil), kommer seg over hindere, og lukker dører igjen.
Hun sliter til og med hull i klærne med den farten hun har nå. Fantastisk fremgang!

Lille Frøken Dings på vei ut! Klarer selv!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar