tirsdag 13. september 2011

Min datter-modellen


Søthetsfaktoren er definitivt stor!
Min datter klarer å få de aller fleste til å smelte bare ved sitt nærvær.
Ja, jeg vet at alle mødre som elsker sine barn mener deres barn er vakrest, best og mest vidunderlig.
Sånn skal det være. Alle barn fortjener (og trenger) å få høre
hvor ønsket, elsket og beundret de er for seg selv.


Her er hun modell for tantes håndstrikkede hettelue. Tante er en kløpper
på å strikke sånne fine hetteluer, og har nå fått bestillinger fra fjern og nær.
Vi er heldige som kan få tak i sånne luer.



Når Hennes Majestet, Prinsesse Fin Og Fjong  har sovnet om kvelden,
kan jeg selv ta frem strikketøyet. Mitt lille avbrekk før sengetid.

Nå for tiden lager jeg strikker jeg pulsvarmere. Blir godt å ha til vinteren.

Her ser du pågående prosjekt. Enkelt, ukomplisert perlemønster, men det gir litt 'bling'.


Nå venter jeg på det neste timesalget hos Norwegian Spirit! 
Rekker jeg det, kunne jeg tenkt meg å strikke en genser eller noe til frøkna.
Vi får se

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar